Informacje na początek.

Witam! Jestem Mendalejew, a Ty znajdujesz się na moim blogu i prawdopodobnie zaraz przeczytasz moje wypociny. Chciałabym Cię odgórnie poinformować o fabule tego opowiadania, tak żeby wszystko było jasne i klarowne. 
Fabuła opowiada o Kamilu Markiewiczu - łyżwiarzu figurowym, który po tragicznej śmierci trenera popada w depresję i rezygnuje ze swojej kariery sportowej. Rodzina i przyjaciele zamartwiają się jego zdrowiem psychicznym, a nasz chłopczyk w najlepsze siedzi zamknięty w swoim mieszkaniu i ani myśli wrócić do łyżwiarstwa. Na szczęście pewne osoby w jego otoczeniu nie potrafią się poddawać, więc Kamil zostaje zapisany do psychologa, który próbuje wyciągnąć go z czarnej otchłani rozpaczy. Niedługo potem w jego życiu pojawia się okazja, aby na nowo pokochać swoją dawną pasję i znów zacząć startować w zawodach. Tylko czy wszystko będzie takie łatwe?
Moje opowiadanie od "Yuri!!! On Ice" różni parę szczegółów - nieobecność głównego bohatera i zastąpienie go jakimś marnym Polaczkiem jest jednym z tych najważniejszych. Zrobiłam to słuchając się mojego serduszka, które podpowiadało mi, że próbując pisać to z Japończykiem w roli głównej, popełnię serię rażących błędów, których popełniać nie lubię. Ale nie martwcie się - poza tą zmianą wszystko zostaje po staremu. Wszystkie postacie (z wyjątkiem tych nowych) będą obecne w opowiadaniu z niezmienionymi charakterami. Układy łyżwiarskie również pozostaną te same. Nawet nazwy skoków się nie zmienią (to był taki element humorystyczny - zignorujcie go).

*pada na kolana*
Dlatego nie skreślajcie mojego dzieła! Będę bardzo się starać, żeby zadowolić oczekiwania wszystkich! Nie krzyczcie, bo nie ma Yuriego - Kamilek też jest milutki i czasem nawet zabawny! Dam z siebie wszystko podczas pisania "Lost it to trying" i mam nadzieję, że nie zawiodę! 
Mendalejew bez odbioru! 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Rozdział szósty.